2008-11-24

Icebiking

Remegő térdekkel hoztam fel a pincéből a bringát hajnalban, nem kicsit fostam a jeges útviszonyok miatt. Úgyhogy egy korrekt bemelegítéssel kezdtem, majd lassú, nyugodt tempóban jöttem be. Az út nagy része száraz volt, a kisebb jégfoltokon simán át tudtam tekerni. Gyakorlatilag végig síkon jövök, a Margit híd fel- és levezető rámpája az összes "domborzat", de az a rész korrekten le volt takarítva.

Az ruházatrúl:
Aláöltöző: alsógatya, póló, sportzokni
Felsőruházat: melegítőgatya, pulcsi
Extrák: utcai cipő, sapka a sisak alatt, sál, síkesztyű

Ebben a cuccban gyakorlatilag nem fáztam, kizárólag a lábam kezdett hűlni a Margitsziget mellett, tehát a táv 80%-a után. A síkesztyűt a 7végén vettem 900HUF-ért a KiK-ben, egyelőre szokni kell, kissé bumszli, viszont a nyári kesztyűben már repedezett a kézbőröm a széltől.

Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal