2008-11-06

OVSz: Tárt kapuk

Leteszteltem a Karolina úti vérellátót záróra előtt. 3/4 7-re értem oda, nem túl jó hangulatban, mert egyrészt eltévedtem a Villányi út kis mellékutcáiban, másrészt a kózházudvar már zárva volt, oda nem tudtam beparkolni, kénytelen voltam a bejárat mellé, a bringát elfektetve lakatolni.

Bent szerencsére minden rendben ment. A személyzet a záróra közelségve ellenére is készséges volt. Az adminisztráció villámgyorsan lezajlott, pedig meglepetésemre elég sok donor várt még a csapolásra.

Úgyhogy ha kedvetek van egy kis vérdonorkodásra, akkor hétközben már este 7-ig, sőt, szombat délelőtt is lehet menni.

Ui: Sajnos a véremet nem vették le, 133 egység volt, míg 135 a minimum.
Fent van a neten a referencia? Itt nincs sok hasznos info.

Címkék: ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal