2009-05-12

Kerékpározás költségei

Sokan kérdezték, hogy mennyibe is fáj nekem, hogy immáron egy éve kerékpárral közlekedem. Ma összeadtam az elmúlt egy év számláit és a köv. eredmény jött ki: 65 000 Ft.

Mindez úgy, hogy alám lett tolva egy újszerű mountain bike, viszont egy csomó felszerelést, ruházatot meg kellett vennem.

Lássuk bontásban:
Beruházás:
Alkatrész, védőfelszerelés, zár: 17 000 Ft
Ruházat: 21 500 Ft

Költségek:
Szerviz: 11 000 Ft
MK-klubtagság: 5000 Ft
BKV tömbjegy: 10 000Ft (ez ugye nem kéne, ha lenne bérletem)

Ha ezt összevetem a BKV-bérlet árával, akkor kb. 30-ezret spóroltam, ami a köv. évben megduplázódhat. Ha mellétesszük, hogy nem költöttem sportra mást, akkor még jobban néz ki ez az összeg.

Ha van bármi tanácsotok, kommentbe vele.

Címkék:

5 megjegyzés:

Időpont: 10:20 , Anonymous DVZs írta...

Mondjuk számoljunk hozzá egy bringaárat is, ugyanis ha nem tolnak alád egyet akkor ugye annak is van ára...

 
Időpont: 10:24 , Blogger waces írta...

"MK-klubtagság: 5000 Ft" es ez mire jo? ha lerobbansz akkor kijon a sargaangyal? vagy csak ilyen jotekonysagi befizetes?

 
Időpont: 12:51 , Blogger Varánusz írta...

Wac,

http://kerekparosklub.hu/szolgaltatasok
Ebből nekem a felelősségbiztosítás kell. Ha agyonbaszom a rütyvedt japán skodádat, akkor a biztosító fizet 2-millióig. Akinek annál drágább az autója, az megérdemli.

 
Időpont: 12:52 , Blogger Varánusz írta...

DVZs, ha a bringát is meg kellett volna vennem, akkor a summa beruházás+ktg egálban lett volna a BKV-val.

De térjünk erre vissza jövő tavasszal, akkor majd 2 évre számolhatunk.

 
Időpont: 14:54 , Blogger waces írta...

ah. ez korrekt. mindig is hianyoltam a bringasok felelossegvallalasat. ezt teljesen jo, kvazi kfb van bringara is

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal