2006-06-22

SMS2k3-tanfolyam kontra vizsga

Keresgélek a neten a 2 hét múlva esedékes SMS2k3-tanfolyamunkkal kapcsolatban és látom ám, hogy a vizsga- és tanfolyami oldalakat fenntrtó szerkeszők bizony szíjjelgandzsázták a szürkeállományt keményen ám a mamutfenyők hűs árnyékában.

Nézzük előbb a vizsgát:
Preparation Guide for Exam 70-089 Planning, Deploying, and Managing Microsoft Systems Management Server 2003
Instructor-led

Courses for This Exam
  • Course 2596: Managing Microsoft Systems Management Server 2003
  • Course 2597: Planning and Deploying Microsoft Systems Management Server 2003

Na, most menjünk át a tanfolyam oldalára.
Microsoft Certified Professional Exams:
No Microsoft Certified Professional exams are associated with this course currently.

Aha. Akkor én véletlenül találtam ide a 70-089-ről.

Ide megírtam, náluk az ügyfélszolgálaton nem szólok, egyszer már megjártam, levelezzen velük, akinek 100/60-as a vérnyomása.

Egyébként nyilván az lehet a helyzet, hogy a vizsgát nagyon sokára eresztették szabadon, amikor a tanfolyami oldal már rég kész volt és ez utóbbihoz már senki sem akart nyúlni, még bottal sem.

Egyébként -- szóismétlés, figyelitek? -- én is csak véletlenül vettem észre a 70-089-es vizsga
indulását, amikor tavasszal összedobtam az MCSE.lapot.

2 megjegyzés:

Időpont: 14:04 , Anonymous Névtelen írta...

Hello


Az iqjb-es tanfolyamra jossz?
felteve ha elindul?

Udv:snefi

 
Időpont: 14:22 , Blogger Varánusz írta...

Nem, a számalkosra és az tutira elindul, merthogy csak innen a cégtől megy 5 ember :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal