2006-06-09

Kelemen Béla vagyok, kész, vége

Ismét idézet, ismét a gátvédelem nagy apostolától, aki szerintem nem gátvéder. A múltkori cucc folytatása.

- Jónapot!
- Jónapot! Csókolom! De...dejó. Ha, he? Ide a mifofon. Nyá.
A helyzet ké... a következő: Na, levetem.
Khmmm. A árviszvédelmi kapcsolatosan ... A hmmm
- Tartom én, jó?
- Nem, nem kell. A gátvédelem az, na adja má ide, na, a gátvédelem lényegibe azt meg kellett volna erősíteni a összvonalba, a és eee tehát hát ez van és másik az, hogy a az, hogy kéremszépen mindent meg kell erősíteni a gátakat. Mindent. Ha nem mondja.
- Adja ide!
- Várjon mááán, na, riporternő.
- De ez így nem lesz jó.
- Kelemen Béla vagyok, kész, vége. Na, mondja má. Huuuu, a, izé, a a Tó... nem a tószegi út, hanem kint szivacsúzzák átfele a mindent.

A interneten fennvótam meg minden, a naon köszönöm szépen, egy nagyon aranyos tészta de mindegy de monden ahhha vinyavinya a Bocskor Gábor intézte el a tésztát.

- Sikerült?
- Volt egyszer és nem is volt
Egy legenda rólad szól.
Az igazságér harcolunk,
És mégis csak kalózok vadunk.

Így is jó lesz, megint jó lesz,
Hát szedjük fel a vitorláááááááááát!

Szandokán, Szandokán, tenger tigrise, támad a banda. Háhá!

Na tessék.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal