2006-05-29

70-220 -> MCSE on Windows 2000

Jelentem, ma kora hajnalban a közeli vizsgaközpontban (a munkahelyemhez közeli, nem az otthonomhoz) sikerrel vettem az utolsó akadályt, történetesen a szekudizájn vizsgát. Ezzel egy közel 5 éve tartó folyamat záródik le, tudniillik a W2k-upgrade.

Most, hogy a w2k MCSE megvan, haladunk tovább a 2ndShot hullámain a w2k3 felé. Holnap után 70-292 -- ami szinte lehetetlen, hogy meglegyen elsőre.

Nyomjátok ti is, még egy hónapig ingyen lehet pótolni a bukott vizsgákat.

1 megjegyzés:

Időpont: 13:23 , Blogger Varánusz írta...

Köszönöm, igyekszem. Általában aki 2k-certifikált, az ezzel megy át. Én sem szeretnék kilógni a sorból.

Ugyanakkor nem felejtem el, hogy mindenki szerint nagyon kell tudni az anyagot és amint láttam, a question pool is brutál nagy.

Megvan még az okos excel-tábla? :)))

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal