2006-06-14

70-292-m eredménye

Kedves emberek!

Mivel hihetetlen igény mutatkozik arra, hogy ismertessem veletek a 70-292-es vizsgám eredményét, hát megteszem. Szóval összességében a várakozásoknak megfelelően teljesítettem, az eredményem -- ahogy vártam -- még láznak is gyenge :)
37,7%.

Tematikailag a security-részből hoztam a leggyengébbet, ez betudható a WUS-SUS-WSUS-ismereteim teljes hiányának. Emellett az adott témakörhöz tartözött még egy kérdés a security templat-ek témájában -- eszerintem ez az a terület,amit az ember vizsgára megtanul, majd azzal a lendülettel felejti is el.

Időközben beszereztem a Sybex 292-296-felkészítőjét, talán júli végéig sikerül magamévá tenni a benne foglaltak első felét.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal