2010-11-19

Telemarketinges melléfogás

- Jó napot kívánok, [...] vagyok a [...] Biztosítótól.
- Jó napot. Milyen ügyben zargatnak kora reggel?
- Lakásbiztosítást kínálunk és azt szeretném tudni, van-e lakásbiztosításuk.
- Köszönöm, van.
- És kinél?
- Önöknél. Még ezt sem tudják? Menjenek a picsába!

4 megjegyzés:

Időpont: 14:33 , Blogger Pál írta...

Gratulálok ehhez a nagyon okos, művelt, és az intelligenciától sugárzó mondatodhoz. Nyilván nem tudod, de a telemarketinges cégek bérbe adják a call centerüket, és sajnos a megbízó nem mindig biztosít olyan adatbázist, amivel elkerülhetőek lennének ezek a kis ballépések. És nyilván azt sem tudod, hogy kik és miért dolgoznak a call centerkben. A többség olyan, aki bár képzettsége és képességei alapján többre lenne hivatott, a jelenlegi munkaerőpiacon nem talált más munkát. Úgyhogy az összes ilyen ember nevében mondom: menj te a picsába.

 
Időpont: 16:55 , Blogger Varánusz írta...

Palikám, szemben veled, rólam elérhető elég sok adat. Akár itt a blogon is. Ha beleolvasnál korábbi cikkekbe, akkor tudhatnád, hogy dolgoztam call centerben: ügynökként is, trénerként is. Amit írsz, azt én mind tudom. Ennek ellenére kiállok a fenti mondatomért. Ők zaklatnak engem, készületlenül. Megérdemlik. Ha akarja az adott hölgy, nyugodtan továbbíthatja a visszajelzésemet a főnökének vagy a megbízónak.

 
Időpont: 19:19 , Blogger Pál írta...

Kérlek,ha ez fáj: Kránicz Pál, született: 1984. február 9., Budapest. Egyébként Facebookon és iwiw-en is megtalálható vagyok. Nem nagyon olvasnék bele a korábbi cikkeidbe, mert egyrészt nem igazán érdekelnek a témák, másrészt, és ezt nem sértésnek szánom, tényleg nem, de véleményem szerint nem túl olvasmányos a stílusod. Idetévedtem, egy másik blogon olvasott hozzászólásod miatt, de ez a bejegyzés nagyon szúrta a szemem. Én is kiállok egyébként azért, amit írtam. És azt hiszem, hatványozottabban igaznak érzem, azok után, hogy te is dolgoztál call centerben. Tudhatnád,hogy a telefon másik végén ülő ember tehet a szar adatbázisról a legkevésbé, viszont egy ilyen megjegyzés elbassza az egész napját. Még ha te nem is neki szántad.

 
Időpont: 23:30 , Blogger Unknown írta...

Ahelyett, hogy szépen kedvesen beszéltetted volna negyed órán keresztül. Te közben nyugodtan kihangosíthattad volna, leteszed a telefont, és csinálod a dolgodat, reggelizel satöbbi.

Aztán amikor a cég befektetett egy csomó energiát a dologba, akkor rájönnek, hogy a semmiért csinálták, mert már ügyfél vagy. Na ez nem az agentek fájt volna, hanem a cégnek...

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

A bejegyzésre mutató linkek:

Link létrehozása

<< Főoldal