2007-05-08

Véradás 2007/2

Ugye egyszer február végén már csapoltattam. Gondoltam, most sem várom ki a rekordkísérletet, lesz a vérellátóknak akkor elég munkájuk, proaktívan egy héttel előrehoztam a véradásomat.

Kissé aggódtam, mert bár a véradást megelőző héten 136-os hemoglobinértéket sikerült produkálnom az SzTK-ban, nem lehettem biztos benne, hogy az esténként letolt 1-1,5 deci zweigelt elegendő vörösvértest képződését tudja majd biztosítani.

Hát, kár volt aggódnom. A 300 kcal értékű reggelim (1 doboz paradicsomos hal, 3 szelet abonett, 1/2 kígyóuborka) elfogyasztása után történelmi csúcsot, 144-es hgb-t sikerült méretnem. És nem csak a hbg-m volt remek -- az egész csapolás alatt tökéletes volt a hangulatom, semmi fáradtság, semmi bambulás. És mindezek mellett még a céghez is beértem időben.

Címkék: ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal