2007-04-23

Véradási guiness-rekord

Sanszos, hogy a törzsolvasóim közül csak Gabát érdekli, de máj. 11-12-én véradási rekordkísérlet lesz. Pesten mind a Karolina, mind a Péterfy, mind a Köves részt vesz a kísérletben. (P: 12-18 Sz: 8-12). Akit érdekelnek a részletek, az nézzen körül az oldalon, vagy kérje el a "pontos helyszínek.xls" c. dokumentumot a szervezőktől (huninfo kukac calivita pont com), melynek beszédes című munka1 tabján megtalálható az összes helyszín, kontaktok telefonszáma, miazmás.

Én egyébként e hét péntektől adhatok megint vért, úgyhogy kapóra jön a hepening.

Szerintetek lenyomjuk Indiát filantrópiában?

Címkék: , ,

3 megjegyzés:

Időpont: 22:55 , Anonymous Névtelen írta...

Tévedés!
engem is érdekel :)

azért remélem, hogy egyéni mennyiségi rekordot nem írnak majd /nap :)

 
Időpont: 10:02 , Anonymous Névtelen írta...

Elo az -ro-bol:) En i rendszeres verado vagyok, olvasom is az ovsz feedet jol:) barati koromben lekezdtem szervezni a dologot...ugy nez ki 12en szombaton megyunk peterffybe:)

H.

 
Időpont: 10:31 , Blogger Varánusz írta...

Helyes, nyomjuk meg!

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal