2006-08-31

SOAP-ENV:Client hiba Ubuntun

A Kispadon általában népszerűek a segítségkérő cikkek, perceken belül megkapják a választ Sesék. Akkor én is...

Az itthoni Ubuntumra letöltöttem a TeszVesz tömegesfeltöltő-kliensét. Természetesen a prerekvizitummal együtt. Mondtam neki, hogy
dpkg -i libwxgtk2.6-qxl_2.6.1.0_i386.deb
dpkg -i uploader3_2.2.0-0_i386.deb

Ezek után ha futtatom, akkor ezzel a 2 hibaüzenettel száll el.

"SOAP hiba részletei:
fault-code: SOAP-ENV:Client
fault-string: SSL_ERROR_SSL
error:140943FC:SSL routines:SSL3_READ_BYTES:sslv3 alert bad record mac
fault-details: SSL connect failed in tcp_connect()

Tömörítési arány:
0,00% (be)
-155,55% (ki)


A távoli folyamat kezdeményezése sikertelen.
"

Majd utána
"A program nem tud továbblépni, ezért kilép.
Néhány konfigurációs fájl hiányzik.
"

Írtam az ottani fórumra, majd az ottani helpdesknek. Tőlük eddig 2 levelet kaptam a témában. Az egyikben -- két nap eételtével -- megkérdezték, hogy fennáll-e még a probléma, a másikban meg azt javasolták -- állítólag a fejlesztőkkel folytatott konzultáció után, újabb 2-3 nap késlekedéssel -- hogy telepítsem újra az appot.

Persze, dpkg -i megint. És? Mi változik?

Egyik levéllel se mentem semmire.

Van valakinek valami ötlete? Linuxban nem vagyok erős, milyen logokat nézzek? Milyen cli-toolokkal essek neki? Ötleteket kommentbe kérek. Köszi előre is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal