2006-08-13

Véradási behívó

"Kedves Véradónk!

Kérjük, hogy véradás céljából 2006. aug. 11. napon 7-13 órakor Intézetünkben (Bp. XI. Karolina út 19-21.) megjelenni szíveskedjék [...]" Satöbbi-satöbbi.

Mindezt aug. 11-én délután hozta a postás, mert egy valóságtól teljesen elrugaszkodott ferencvárosi irányítószám volt a kelenföldi cím alá írva.

Miért érdekes mindez? Talán mert pont két hete voltam vért adni -- véradás után 61 napig nem lehetek donor. Ráadásul a véradásom történetesen az alacsony hemoglobinszintem miatt meghúsult -- ebben az esetben 91 napig vagyok tiltólistán. Ráadásul még pont én kérdeztem, hogy mikor jöhetek és a doktornéni határozottan megtiltotta, hogy okt. 25 előtt próbálkozzak. Ráadásul 10 éve rajta van a kartonomon, hogy az aug-szept-i időszakban pollenallergia kínoz (ez szintén kizáró ok). Tehát a dupla tiltás ellenére átcsúsztam valahogy.

Hamurabi mázsatársam azt írja, ezért az eü-ellátásért nem hajlandó vizitdíjat fizetni. Én inkább szomorú vagyok, hogy a sok levont eüTB-t nem használják ki normálisan és ilyen marhaságokkal törik le az ember segítőszándékát.

4 megjegyzés:

Időpont: 23:59 , Anonymous Névtelen írta...

járjál szigetre ingyen vért adni

 
Időpont: 00:02 , Blogger Varánusz írta...

Én mindig ingyen adok vért. (Na jó, a sört meg a csokit elfogadom).

Miért, van, ahol fizetnek érte? (Mondjuk nem fogadnám el a pénzt, vagy ha mégis, eljótékonykodnám azt)

 
Időpont: 21:04 , Anonymous Névtelen írta...

De megjátszós vag idióta f@szok írtak kommentet eddig. Nem fogják fel miről van szó. Ááájjjjj....aki szeretne vért adni, csa nem tud, még b@szogatják is, mert gyökér az állam. Hol itt a ráció? Sehol? Meg ezekben a hülyékben sincs sok akik ehhez azt kommentelik, hogy ők milyen jótét lelkek, hogy nem fogadnának el pént érte. De hogy k....vára nem erről van szó, az mindegy, azért ők "megaszongyák". Én meg fogadnék el érte pénzt, mert szükségem van rá. Na, szar ember vagyok? Hát nem...nem ettől jobb vagy rosszabb valaki...ez egy k....va ország...

 
Időpont: 09:17 , Blogger Varánusz írta...

Kedves 2. névtelen!

Nem pakolásból írtam, hogy nem fogadnám el a pénzt, csupán tájékoztattam 1. Névtelent, hogy minden véradás ingyenes.

Kissé el vagy keseredve, nem?

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal