2007-01-30

A Vista-bétavizsgákat meg kell ismételni?

Olvasom az MS-plecsnik és új vizsgák blogján, hogy
"we need to add additional content to exams 70-621, 70-622, and 70-623 in order to maintain appropriate alignment with the intended job roles. Exam 70-620 ("Big Vista") will not be affected [...] Customers who have already taken the betas for 71-621 or 71-622: your scores may be delayed or we may have to run a second beta."

Most szinte örülök, hogy karácsonykor már nem volt hely a 70-621-re. Nem kicsit utálnám, ha újra kéne bétáznom, ráadásul ugyanabból az anyagból. Ismétlővizsgáztam én már eleget rövid, ám annál taralmasabb életem során :)

Ti már jártatok béta-vizsgán? Milyen volt? Mit szólnátok, ha újra kéne tolni valamelyiket?

2 megjegyzés:

Időpont: 23:02 , Anonymous Névtelen írta...

nem. szerettem volna (szinten Vistan), de sehogyse birtam hozzajutni, ezert megsertodtem, es lesz*rtam. de most mar nem banom :)

--
gt

 
Időpont: 23:08 , Blogger Varánusz írta...

Ja, mondták volna, hogy csak azért kell ismételned, mert annyira szeretnél hozzájárulni a vizsga sikeréhez :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal