2006-11-20

MCP Exam Insurance - persze nem nálunk

Azt olvasom, hogy milyen jó is lesz nekem. Ha megbasznak, mehetek pótvizsgázni ingyen. Ha viszont átmegyek, akkor a köv. vizsgából elengedik a vizsgaár negyedét. Na, mondom, nézzünk utána:
Get Exam Insurance
Jajj de jó, jövő májusig tart a kánaán. De amikor választanám ki, hogy én bizony itt a Jómunkássember hídnál tolnám a pezsgőnevűeknél, akkor látom ám, hogy "Exam Insurance is available online from select providers". Ez ugye azt jelenti, hogy Boszniában, Lettországban, de még a törököknél is lehet élni ezzel a lehetőséggel, kies hazánk lemaradt a listáról. Persze, nem is kellünk oda. Nálunk már biztos van elég vizsgázott és minősített ember.

1 megjegyzés:

Időpont: 11:18 , Anonymous Névtelen írta...

Hali Varánusz,

Felháborodtam én is (azt nagyon tudok :P) és felhívtam az MS Magyarországot ezzel kapcsolatban. Azt a tájékoztatást adták, hogy a hét közepétől kis hazánkban is igénybe lehet venni az Exam Insurance-t.
Halleluja!

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal