2006-04-24

Véradás

Ugyan nem vagyok egy Gaba de ismét lecsapoltattam magam a szombati babaruha-börzén. Most a Szent István Kórház csapata gyűjtötte a vámpírtápot és emellett szolgáltak nekem meglepetéssel is rendesen.

Egyrészt megtudtam, hogy az OVSz-től teljesen függetlenül tartják nyilván a donoradatokat, így csak egy 5-évvel ezelőtti véradásomról tudtak.

Másrészt meg a vizsgálónéni cinkos kacsintgatás mellett akarta elbliccelni a vizsgálati vérvételt, mondván, ha már adtam vért, biztos nincs semmi baj (csak amikor mondtam, hogy nem is egyszer zártak már ki véradásból pont e vizsgálat miatt, akkor vette elő a döfőjét).

Harmadrészt még ilyen fájdalmas véraláfutásom nem volt ragtapasztól.
Summa summarum, inkább bemegyek a Karolina útra, minthogy megint ilyen szentistvános kitelepülésen csapoljanak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal