2006-01-11

Nem csak a cégnél szívják...

Mármint a vérem. Ugyan nem vagyok egy Gaba, de ma felmentem a 2. emeletre, ahol az OVSz emberei leemeltek tőlem 450 ml vért.

Most éppen minden rendben ment, a hemoglobinszintem a határérték felett állt, régen kaptam az utolsó tetanuszomat, nem voltam éppen allergiás és a vérnyomásom is beállt a délelőtti Cisco IP Telephony tanfolyam során a kellemes 130/80-ra.

Ja, és szórtak ,,üveggyöngyöt'' is: vércsepp alakú kitűző plusz vöröskeresztes toll járt a standard sör-csoki mellé.

1 megjegyzés:

Időpont: 13:21 , Blogger kits online írta...

very nice article.Thanks for sharing the post..!
Oracle APPS Functional Training

Oracle DBA Online Training In India

Oracle Golden Gate Online Online Training Classes

SAP CS Online Training Course

SAP HANA Online Course Institute

SAP QM Online Training Institute From India

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

A bejegyzésre mutató linkek:

Link létrehozása

<< Főoldal