2005-10-12

zokszigen: miért nincs hu technetTV

"Kar, hogy nincs mshutv vagy channle9hu vagy egy lelkes srac aki kezikameraval felvenne az ertelmes eloadasokat (amolyan Channel 9 stilusban) es feltolna oket egy nyilvanosan elerheto szerverre (es ezert nem negyelnek fel). Almodik a nyomor, tul balfasz az mshu ilyesmihez."

Hát, én most először figyeltem fel arra, hogy a szarvasgomázás utáni értékelőlapon próbálják felmérni a webcastigényt. Szoktál-e ilyet nézni, magyart-e, angolt-e, akkor-e, amikor adják, vagy később. Persze lehet, hogy eddig is volt ilyen kérdés, csak most a főnökeim ilyen értékelőlapokat is próbálnak velem csináltatni, így egyáltalán elolvastam a kérdéseket és nem csak tudat alatt válaszolgattam.

2 megjegyzés:

Időpont: 19:39 , Blogger BB írta...

Eddig nem volt ilyen kérdés...

Bezzeg voltam Oracle-éknél kb 2 hete, ott egyből mondták, hogy az egész sorozat webcast lesz, hogy kényelmesen az irodából nézhesd ("egyed a saját pogácsád, vazzeg")... Eddig egy volt , az helyett majdnemmentem Lurdyba, a másik most pénteken lesz, megint nem leszek netközelben...

 
Időpont: 11:11 , Blogger Varánusz írta...

Ezexerint nem on-demand castok. (Majdnem castingot írtam :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal