2005-09-26

Spanom beszámolója az Informatikai Biztonság Napjáról

Nem volt olyan rossz... De olyan jó sem...

Én is csak 11 után értem ki, épp a Symantec-es Konkoy-Thege Szabolcs tartott 20%szakmai, 80% marketing előadást, hogy mennyivel lett nagyobb a farkuk, mióta megvették a Veritast... Aztán kv szünet, jópofizás az ismerős kiállítókkal, utána volt egy előadás az admin jelszavak tárolására szolgáló excel sheet kiváltásáról (www.cyber-ark.com), aztán valami HP-s ürge beszélt angol-flamand keveréken, aztán ebédszünet... Utána volt a lényeg, amiért mentem: a PSZÁF ellenőrzési oszt.vez.-e mesélt arról, milyen szempontok alapján ellenőriznek, milyen tapasztalattal... (Főninek beraknám háttérképnek az egyik mondatát...: „Arra vagyok a legháklisabb, ha egy IT vezető arra hivatkozik, azért nincs korrekt szabályzat, mert csak 2-3 embere van és az kevés arra, hogy ilyeneket is ellásson... Ha bankot teccik akarni csinálni, nekem ne hivatkozon arra, hogy nincs embere, vegye meg a szaktudást...”). Utána volt még egy Harmath Zoli ISA marketing ea, egy Gyurik Csabi VirusBusters-es (ez korrekt volt), majd egy Megatrendes manusz beszélt egy termékükről (iseeSec), ami kurvajó, kár, hogy cégpolicy, a Megatrenddel nem biznicelünk...

Összességében jó buli volt, nekem ami miatt mentem, azt pont elmondták, a kaja is jó volt, csak a tömeg volt kicsit nagy. Meg a marketing-hányad...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal