2005-07-12

BB: a blogspot szerkesztõjében bármi lehet

"ezredannyit blogolok, mint õ, de már én is megtanultam, hogy notepad-ben kell megírni a blog szövegét, mert a blogspot szerkesztõjében bármi lehet..."

Bizony, ezért kell a következõket alkalmazni (itt 1x már leírtam):
Amint a blogger-editor ellszállt,
C:\> pmdump -list | findstr firefox
1452 - firefox.exe

C:\>pmdump 1452 firefox.dmp

pmdump 1.2 - (c) 2002, Arne Vidstrom (arne.vidstrom@ntsecurity.nu)
- http://ntsecurity.nu/toolbox/pmdump/

C:\>strings firefox.dmp > firefox.txt

C:\>scite firefox.txt
Ebben meglelhetjük a szövegübket ilyen formában:
ID=10026974&postID=111351160468037327&postBody=Na%2C+most+lebuktam.+Csak+ezt+a+3+k%C3%B6nyvet+olvastam+TP-t%C5%91l%2C+egyel%C5%91re.

Vigyázzunk, mert alatta ott a jelszavunk is.

&username=kvaranusz&password=xxxxxxx

(A téma már több, mint egy hónapja tolódott hétrõl hétre, most legalább ez a cikk motivált.)

Update: A megtalált szöveget aztán szépen belemásoljuk az URLdencoderbe, és örülünk.

1 megjegyzés:

Időpont: 12:04 , Anonymous Névtelen írta...

Van egy másik webhely
url-decode.com
Az URL Decode Online konvertálja a megadott URL-kódolt karakterláncot normál URL-formátumba, speciális karakterekkel. Csak illessze be az URL-kódolt szöveget, és azonnal dekódolja az URL-t. Együttműködik a PHP-vel, a Javascript-rel és a JAVA-val "a címkézéshez.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal