2005-02-04

Hogyan szerezzük vissza cikkünket, ha eldurran a blogger editora

Ahogy már szóltam róla, nem vagyok teljesen elégedett a blogger editorával.
Amikor a szülés részleteiről szóló cikket írtam, publikáláskor megadta
magát az editor és eltûnt az előző pár percem munkája.

Sebaj; emlékeztem, hogy olvastam egy szeku-cikket a processzek
memóriatartalmában való túrkálásról
, hát elõkerestem.
C:\> pmdump -list | findstr firefox

1452 - firefox.exe

C:\>pmdump 1452 firefox.dmp

pmdump 1.2 - (c) 2002, Arne Vidstrom (arne.vidstrom@ntsecurity.nu)
- http://ntsecurity.nu/toolbox/pmdump/

C:\>strings firefox.dmp > firefox.txt

C:\>scite firefox.txt
Sajnos csak néhány mondattöredéket találtam meg a cikkből... De lelkes vagyok, majd a GYES alatt próbálkozom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal