2008-06-12

Nyári vérhiány

Aszondja a Vérellátó, hogy száradnak kifele a készletek, mindenki menjen vért adni, akár e hét szombaton is. Ennek némileg ellentmondani látszik a vérkészletek állapotáról árulkodó oldal, az ovsz.hu/hu/verkeszlet/, ahol is én az optimális és a megfelelő szavakat látom váltakozni.

Én ezt az akciót most kihagyni vagyok kénytelen, az adagomat már leadtam 2 hete, szóval júli végéig nekem semmi, de ti menjetek keményen. Egyébként tudjátok, hogy miért lehet most majd szombaton is vért adni? Azért, mert idén akkorra esik a Véradók Világnapja.

Bringanyúz: A Karolina úti vérellátóban be lehet állni az udvarra és van bent egy jó nagy vaskerítés is, ahova lehet lakatolni, szóval a bringásokat is szeretettel várják.

Címkék:

1 megjegyzés:

Időpont: 18:12 , Blogger Peter írta...

Szintén a honlapról idézve:

Aktuális vérkészlet: A vér mennyisége éppen elég.

Értelmezze mindenki, ahogy tudja...

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal