2007-09-12

GTD statisztikám

Mivel mostanában kell új papírnaptárat kezdenem, gondoltam, kicsit számolgatok. David Allen bácsi azt mondja, hogy kb 60-80 projekt köré csoportosul kb 180-190 elemi teendő. Én nem vagyok teljesen GTD-komplájent, mert ehhez képes nekem van:
  • 23 projektem, ezen kívül
  • 19 elem a waiting,
  • 65 a todo,
  • 28 az @blog,
  • 8 az @home és
  • 13 a maybe listámon.
Kíváncsi vagyok, hogy mindez hogy változik, ha 1,5 év halogatás után végre újraolvasom a könyve.

Egyébként a betelt naptár szabadon használható oldalait a következőképpen utilizáltam:
Projects: 26
Waiting: 12
todo: 37
@home: 5
maybe: 1
@blog: 7
oldal telt be
.

Címkék:

3 megjegyzés:

Időpont: 22:07 , Blogger waces írta...

Nade joember, a te time/to-do managementedet jobb helyeken oktatjak, mint rossz pelda :))
Igy nem csoda, hogy nem vagy gtd komplajent.

 
Időpont: 22:26 , Blogger Varánusz írta...

Már miért lenne ez rossz példa?

 
Időpont: 07:44 , Blogger waces írta...

Haaat, ha nem latod akkor talan azert :) Kerdezd meg CsAK TL kollegat es kifejti neked :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal