2007-02-24

Nagyböjt

Elvileg ezen a héten volt húshagyókedd, hamvazószerda, indul a tavaszi böjt. A tavaszi méregtelenítésre és zsírszövetleépítésre szánt 6 hétnyi időszak. A negyed mázsával alattam operáló Gaba, és BB Jani is most kezdi.

Én is felszállok a hajóra, mielőtt elmegy, én is kitaláltam magamnak az okosat. A tervem a következő:
Reggeli: elsődlegesen gyümölcs, esetleg befőtt. Ugye érzitek, hogy ez a cucc a testkontrollból jön, ill. annak egy önsanyargató változatából, a 90-napos diétából. Vega koromban hosszú évekig tisztán gyümölcs volt a reggelim, de most nem tudom, meddig tudom majd tartani. Esetleg 1-1 zabkását be fogok engedni ide.
Vacsora: tejtermékek. Tej, túró, sajt, joghurt, kefír, ill ezek kombói. Itt érződik a Sorbert rabbi update-kóserizációjának hatása.
Ez eddig ugye nagyon böjtös, de itt jön a jóság:
Ebéd: szabad a gazda. 3 fogás, húsfélék, szénhidrát, desszert, ahogy a csövön kifér. Így nem tűnik durvának az egész.

Az első nap után elég szarul éreztem magam, ennek oka főként a "diéta" pszichés terhe lehetett. Szerencsére a 2. nap a torkos csütörtök volt, amit én hagyománytiszteletből a legteljesebb mértékig kihasználtam :) Most a 4. napon vagyok túl, gyakorlatilag tünetmentesen.

Most azt kéne kitalálni, hogy milyen mozgást iktassak be. Ti mit ajánlotok? A megkötések: se időm, se helyem rá :)

Címkék:

7 megjegyzés:

Időpont: 00:26 , Anonymous Névtelen írta...

Mennyivel egyszerűbb ilyenkor a csajoknak: bárhol és bármikor tudnak intimtornázni.... :-/
(Bocs...)

 
Időpont: 00:44 , Blogger Varánusz írta...

Semennyivel. Intimtornázni te is tudsz. Csak míg ők trüsslifteset játszanak, te a zacsiban emelgeted a golyót. Mondjuk nem fogod magad halálra fogyni tőle.

 
Időpont: 11:20 , Blogger Kurbli írta...

Alsó madárfogást, egérkeresés közben.:D

 
Időpont: 20:42 , Blogger Unknown írta...

menj el uszni. aerobik szarul kivitelezheto panelban. :) max jogazni tudsz attol meg nem fogysz.
esetleg szobabicikli...

you look like michael jackson "beat it"!

 
Időpont: 23:22 , Blogger Varánusz írta...

Az úszás remek ötlet lenne, ha nem kéne hozzá idő. De kell és nincs.
Szobabicajhoz hely nincs.

Egyéb ötlet?

 
Időpont: 02:03 , Anonymous Névtelen írta...

így 75 kgsan a legjobb tanácsom a napi 2x50 fekvőtámasz, és h ne zabáljatok :)

 
Időpont: 10:12 , Blogger Varánusz írta...

Ismeretlen,

Köszi, a fekvőtámasz remek ötlet. Mondjuk 50 nem fog menni elsőre, így látatlanban az 5-nek is örülnék. Megyek, keresek egy üres tárgyalót.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal