2006-12-31

Produktivitásfokozó zenék

Letöltöttem eszpee 80-perces mixét, belehallgattam és rámtört a produktivitás. Igen, itt szilveszter hajnalán nekiálltam kiszórni a kis és egyszerű teendőket a kis kék határidőnaplómból, meg a delicsuszról. Hihetetlen, de egy komplett GTD-s reviewt is lenyomtam itt gyorsan.

Körkérdés: ti mivel szűritek ki a háttérzajt a produktivitásotokat fokozandó? Füldugóval? Ír népdalokkal? Tuctuccal? Markosnádassal? Mivel?

Update: Na, hiába tettem fel a magyarispellt a firefox alá, úgy látszik mégse figyelek eléggé a piros aláhúzásokra. Volt egy elgépelésem, kijavítottam.

4 megjegyzés:

Időpont: 02:55 , Anonymous Névtelen írta...

komolyzenevel es filmzenekkel, de telleg :) mostansag tanulashoz Vivaldi vagy Bocelli, egyeb szellemi munkahoz The Last Samurai vagy Gladiator (vagy ujolag Deep Forest), mukodik :)

a tuc-tuc trance/goa/house/stb. f@sza, de erre nekem nem.

--
gt

 
Időpont: 14:11 , Anonymous Névtelen írta...

mivel kis cég vagyunk és nincs szerver szoba, ott zúg 3 szerver + a saját gépem kb 50cm-re....szóval csak akkor veszem le a fülest ha muszáj.

mostanság ezek szólnak:
RHCP - Stadium Arcadium
Joe Satriani
Jamiroquai
Kiscsillag (Lovasi új zenekara)
George Benson
Hobo

 
Időpont: 15:48 , Anonymous Névtelen írta...

Hogy tetted fel a hunspell-t? Mert nekem a 2.0 Firefox letiltotta, s a sajátját használja, de az nagyon gázos.

 
Időpont: 16:08 , Blogger Varánusz írta...

Az igazat megvallva nem emléxem, feltettem a hunspellt, és a magyarispellt is. Természetesen `apt-get install'-lal. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal