2006-03-20

Beszámoló a szombati webkonfról

Én sajnos nem voltam ott, de egy spanom eként nyilatkozott az eseményről (IM-idézet):

Nagyon sokrétű volt, talán ez hátrány is, mert nem tudott egy témakört részletesebben tárgyalni mint az előd PHP konfon.
Én főleg a kliens oldali technikákra, meg a web architekturákrákkal foglalkozó előadásokra mentem, a .NET -es és Javás előadásokat teljesen kihagytam. De állítólag azok is jók voltak.

Egyébként a szokásos helyszín, szokásos egyszendvicses GRoby-s kaja, jó szervezés, konf póló 1500-ért.
Az elődadők most inkább úgy jöttek össze, hogy a konf előtt jóval lehetett jelentkezni bárkinek akinek van témába vágó előadása. Ezelőtt a PHP-n inkább a szervezők szervezték az előadókat is.

A web architektúrás előadások neked is tetszettek volna. (HA, szemantikus web, ...)

Az előadások anyagai egyelőre nem érhetők el, az utsó cikk márc. 13-i.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal