2005-03-20

25 megás mailbox a hotmailen

Untam, hogy ha 1 hétig nem nézek be a hotmailes fiókomba, akkor pirosan világít a telítettségjelző. Szpemszűrőakvizíció ide vagy oda, azért egy hét alatt televiagrázzák a 2 mega nagy részét.

Persze kérdezhetitek, hogy miért is nem hagyom a retekbe, aztán használom a jó kis 1G-s gmail-accountomat. Nosztalgiából. Ez volt az első ingyenes email-címem, a HoTMaiL még messze nem az MS kezében volt, valamikor '96 és '97 fordulóján csináltam. Hozzám nőtt.

Szóval itt vannak a lépések:
"All you have to do is to turn off Messenger and sign up in your Hotmail account. Go to options/personal and than My profile. Change your country code to USA and pick one of the states – we tried Florida and used 33332 as the zip code. After you change this, go to update than continue. While you are still logged into Hotmail go here and deactivate your account. Don’t worry - all your mails will remain safe. Now you have to go to hotmail.com and log with your username and password and you will automatically re-activate your account."

A végén persze visszaállítottam a jó kis kelenföldi lokésönt, rendnek kell lenni.

2 megjegyzés:

Időpont: 01:48 , Blogger Varánusz írta...

Hát, a teknyet-listák komoly értéket képviselnek :) Referencia, túlcsorduló egerek, miazmás.

A cikket egyébként még GYES előtt olvastam, de akkor még nem igazán izgatott a dolog. Ma viszont eszembe jutott, kigugliztam, megcsináltam, leblogoltam, mindenki öchül.

 
Időpont: 10:14 , Anonymous Névtelen írta...

Nem érzitek, hogy szánalmas 25 megáért küzdeni?

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal