2006-02-17

scm.lap update ismét

Tudom, hogy egy hete sincs, hogy hozzányúltam, de
  1. Egy hete nyomom magamba az olajfeldolgozás részleteit és a svédasztalok tartalmát, tennivágyás volt bennem.
  2. Eti -- Gaba fejlesztőtársa -- önkéntesen lemeózta nekem az oldalt, felfedvén pár döglött linket, valamint ajánlott is új linkeket. Ezen módosításokat megejtettem, neki meg örök hálám.
  3. Úgyis az SCM jár az agyamban, tegnap beszéltem emberrel erről a melólehetőségről... Tetszene, ha nem épp váltás után lennék, a zsebemben még egy ajánlattal.

1 megjegyzés:

Időpont: 16:25 , Anonymous Névtelen írta...

Köszi az említést, de szegény Gabának azóta sem csináltam semmit a PhotoShare-rel kapcsolatban, így aztán fejlesztőtársnak hívni engem barokkos túlzás. :)

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal