2005-01-04

Knowing Knoppix

Emberek, nem hazudtam, a januári MCPmag után tényleg elolvastam a Knowing Knoppix-ot.
A borítókat felesleges letölteni, kinyomtatni meg pláne. A lényeg a Main content .
Persze itt is lehetünk ésszerűek:
Nincs szükség a köv. oldalakra:
  • 54..59 (IOmega, ZIP-drive és más egzotikus állatfajták használata)
  • 95..98 (Játékok)
  • 125..131 (GNU licencek. Minden tiszteletem az övék, de akit érdekel, már 100x elolvasta máshol. Aki nem vevő a jogi dumára, most se fogja elolvasni)
Egyébként egy kellemes kis alapfokú leírás a plug-and-play linuxról.
Az elején van egy kis nyálverés a GNU és barátai történelméről (legalább annyira fontos, minthogy ARPANET-es fejezet legyen a W2k3-könyvekben).

Mindenesetre jó kis agyfrissítés volt ez nekem, hiszen alig ültem unix/linux előtt az elmúlt másfél évben. Úgy fel is lelkesedtem, hogy másfél órát nyomtam a Frozen Bubble c. enterspájz applikációt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal