2004-12-02

Running as non-admin

Büszkén szolgálom uraimat úr próbál non-adminként üzemeltetni.
Aszongya:
Első nap beszopatta az SP2.
Második nap: "I figured I could just fire up an instance of "Add/Remove Programs" that ran as the local Administrator account. Unfortunately I could not, because Control Panel is a "special" shortcut that doesn't let you set itself to run as a specific user."

Érdekes, hogy arra nem gondolt, hogy egy runas-elt cmd-ből indítsa az appwiz.cpl-t.
Esetleg hogy azt mondja, hogy:
runas /user:administrator "control appwiz.cpl"

Bezzeg hozzá nem értve fikázni, azt tud. Persze, ehhez hasonlókat én is szoptam non-adminságom kezdetén, de mégse blogoltam róla :)

Trackback 2 proudlyserving.com


1 megjegyzés:

Időpont: 16:30 , Anonymous Névtelen írta...

Van egy rég piszkáló vmi: adminként vagyok a gépemen (enterspájz überallesz jogokkal). Még soha nem szoptam emiatt (kopp-kopp), mert jól managelem a tűzfalat és nem klikkelek mindenre, ami kék... Most akkor érezzem magam rosszul, mert admin vagyok...? Vagy maradinak, aki nem tredni...?

BB

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal